Contact

Mocht je een vraag hebben, laat het ons weten!

We doen ons uiterste best je vraag binnen 24 uur te beantwoorden. Je kunt ook een kijkje nemen bij onze veelgestelde vragen, wellicht vind je daar al een antwoord op je vraag.

Bestanden uploaden (optioneel)
Je kunt een foto toevoegen, zodat we je beter kunnen helpen met je vraag.

Dit zijn de meest gestelde vragen

Bij ons kun je op verschillende manieren betalen. We accepteren creditcards (Visa, MasterCard, American Express) en iDEAL. Kies gewoon de gewenste betaalmethode tijdens het afrekenen en volg de instructies om de betaling te voltooien.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackingnummer van Post-NL, waarmee je de zending kunt volgen.

De verzendkosten zijn €3,95 Tijdens het afrekenen worden de verzendkosten duidelijk weergegeven voordat je de betaling voltooit. We bieden vaak gratis verzending bij bestellingen boven de 50€ dus houd onze lopende aanbiedingen in de gaten.

Als je geen bestelbevestiging hebt ontvangen, kan er een aantal redenen zijn. Controleer eerst je spam- of junkmap in je e-mail, omdat de bevestigingsmail mogelijk daar is beland. Als je de e-mail nog steeds niet kunt vinden, kan er een probleem zijn met het invoeren van het juiste e-mailadres tijdens het afrekenen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice (contact@vajatea.nl), zodat we je kunnen helpen de status van je bestelling te verifiëren.

Als je nog steeds vragen hebt of hulp nodig hebt bij je bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice. We staan altijd klaar om je te assisteren en je vragen te beantwoorden.

We streven er nog om bestelling voor 23:00 besteld morgen bij u in huis te hebben, controleer daarom goed u track & trace.

We proberen bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, maar als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice.

Telefoonnummer:  0850601848 (whatsapp ook mogelijk)
E-mail: contact@vajatea.nl

We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar dit is afhankelijk van de verwerkingsstatus van je bestelling.

Ja, we bieden een fabrieksgarantie van 1 jaar op onze producten. Dit betekent dat als er binnen dit jaar een defect optreedt als gevolg van fabricagefouten, we het product zullen repareren of vervangen, afhankelijk van de situatie. Raadpleeg ons garantiebeleid op onze website voor meer details en instructies over het indienen van een garantieclaim. We streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn met de kwaliteit van onze producten en bieden deze garantie als bewijs van ons vertrouwen in onze producten.

Als je bestelling bij aankomst beschadigd is of als er items ontbreken, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. We zullen ons best doen om het probleem snel en naar tevredenheid op te lossen. Zorg ervoor dat je foto’s maakt van de beschadigde verpakking en de inhoud van de zending, omdat dit kan helpen bij het versnellen van het proces van claims en vervangingen. Onze klantenservice staat klaar om je te assisteren bij eventuele problemen met je bestelling.

Laat jouw drukke leven niet in de weg staan van de momenten die er echt toe doen

In een wereld vol haast en hectiek, is het makkelijk om de waardevolle momenten over het hoofd te zien. Laat ons je begeleiden om betekenis en rust te vinden in de kleine genoegens van het leven, zelfs te midden van je drukke schema. Ontdek hoe je met onze luxe theepotten een moment van rust en ontspanning kunt creëren, een moment dat altijd binnen handbereik is.